logitech g25-ის "დანასტროიკება" Live For Speed-ისთვის. გახსენით Logitech Profiler და შექმენით ახალი პროფილი.ამისთვის ვაკეთებთ შემდეგს >>> Profile > New.გამოსულ დიალოგურ ფანჯარაში კი უნდა შევიყვანოთ პროფილის სახელი."მაგალითად" Live For Speed.შემდეგ ვაჭერთ Browse ღილაკს და მივუთითებთ "LFS.exe"-ს. დაწკაპეთ "OK"-ს და პროფილი შეიქმნილია. შემდეგ Edit > Specific Game Settings და ჩავსვათ მონიშვნა მოპირდაპირე მხაერეს Use Special Force Feedback Device Settings. - Overall Effects Strength, მთლიანად განსაზღვრული ინტენსივობის ეფექტების გავლენა ჩავსვათ დაახლოებით 101-დან -105%-მდე. (მაგალითად 102%).შემდეგ თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ დაარეგულიროთ FF Live For Speed-ის პარამეტრები >>> მართვის,ან პირდაპირ რბოლის დროს ცხელი კლავიშის გამოყენებით'<' ან '>'.
- Spring Effect Strength,ინტენსივობის ბრუნება (ზამბარისებული) ძალისხმევა,ვაყენებთ 0%.
- Damper Effect Strength, ინტენსივობის ბიძგების (შოკის) ეფექტები,დააყენეთ 0%.
- Enable Centering Spring/Centering Spring Strength,ცენტრის ზამბარის ჩართვა,ძალისხმევის კორექტირება,(აუცილებელია მხოლოდ,თამაშებისთვის FF დახმარების გარეშე).მოაშორეთ მონიშვნა და დაწერეთ 0%.
- ვაკეთებთ აღნიშვნას პირდაპირ Use Special Steering Wheel Settings.
- Report Combined Pedals –მოვაშოროთ აღნიშვნა.თუ ჩავრთავთ ამ ფუნქციას,მაშინ გაზის და მუხრუჭის პედლები იქნებიან იმავე ღერძის,სწორედ ამიტომ ვრთავთ.
- Degrees of Rotation – 720 გრადუსი.
შედეგად ეს ფანჯარა პარამეტრებით უნდა გამოიყურებოდეს შემდეგნაირად: ესეც ასე,მძღოლის პარამეტრები უკვე გავარკვიეთ,ეხლა უშვალოდ დავაყენოთ
პარამეტრები
LFS-ში. - რულის მობრუნება - 720 გრადუსი.
- გაუმართავი რული---ნულზე მეტი.ეს არის საჭირო იმისთვის,რომ როდესაც თქვენ აირჩევთ,ვთქვათ FBM-ი.(BMW-ს ფორმულა) რომელის საჭეც საწყისიდან ცაკეტვამდე ბრუნდება,მხოლოდ 450 გრადუსზე.LFS-მა თვითონ განსაზღვრა მობრუნება ამ საზღვრებში და არ მიიღებს სრულ კურსს 720 გრადუსით.
- ძალისხმევა რულზე.აირჩიეთ საკუთარი გრძნობების და პრინციპების საფუძველზე.რაც უფრო ინფორმაციული გეჩვენებათ უკან ბრუნება,მით უფროა აუცილებელი მივუთითოთ ეს ღირებულება.
- გაზის აქსისი/ სამუხრუჭე - ცალკე.
- გადაბმულობით - ღერძი.
- გაუმართავი გაზის / სამუხრუჭე, მე გირჩევთ რომ დააყენოთ ნულზე,თუმცა ეს თქვენს გემოვნებაზეა დამოკიდებული.
შემდეგი საფეხურია,ასოცირებული ღერძი. ჩვენ გვჭირდება საჭის/აქსისი.თავდაპირველად გავანთავისუფლოთ ღერძი.შემდეგ მონაცვლეობით ვაჭერთ ყველა პედალს და ვატრიალებთ რულს,ვუყურებთ რომელი ღერძი რა ფუნქციას ასრულებს და მივაბამთ ღერძს მათ ფუნქციებს შუა სვეტში.მაგალითად: მე ვატრიალებ საჭეს საწყისიდან საკეტის ჩაკეტვამდე და შევამჩნევ,რომ საჭიე სინქრონულად გადაინაცვლებს X ზოლებში,ღერძთან ერთად.ესეიგი ის უნდა დაინიშნოს საჭის ღერძზე.ამის გასაკეთებლად საჭიროა დავაჭიროთ ფინქციას დასახელებით (საჭე),ხოლო შემდეგ კი დასახელება ღერძს (X ღერძი).მოცემული მაგალითის ანალოგიურად დავნიშნავთ ღერძს პედლებისთვის.საჭიროების შემთხვევაში აქვე შეიძლება,გადააკეთოთ ღერძი. სულ ბოლოს კი კალიბრაცია - სარემონტო ღერძი.
|